2015. február 8., vasárnap

Ismerj meg



    1947. december 27-én születtem Budapesten, a XIII. kerületben.
   „Házmestergyerek” voltam, minden lében kanál kisgyerek, így volt mit tapasztalnom egy Pesti bérház életéből!
    Korán megismerkedtem a vizuális művészetekkel.  Rendszeres látogatója lettem a rajz, fotó és irodalmi szakköröknek .   A  hobbijaim is ez irányba tendáltak!  1962-től zenéltem és már rendszeresen fotóztam, 1969-től számítom magam amatőr filmesnek.  A rajz művészetét nagyapámtól tanultam.
Életem során voltam lakatos és hivatásos katona, vállalkozó és dokumentarista.
   Most, hogy már nyugdíjas vagyok, szeretném közkinccsé tenni 66 év tapasztalatait, azokat az impulzusokat, amik egy gyereket, egy katonát és vállalkozót értek. Életem során bejártam az országot, éltem Pécsett és Kaposváron, egy csodás kis somogyi faluban, Ladon. Jelenleg a Bakony alján egy kis faluban,      Csóron élek családommal, békességben és szeretetben.
    Hobbijának élő, alkotó embernek tartom magam, a szépre és jóra érzékenynek, aki nyitott a világ dolgaira, és a véleményét nem rejti véka alá! Meglátom a csúfban a szépet, és a rosszban a jót!
     Fogadjátok szeretettel blogom tartalmát, mondjátok el véleményeteket! Hiszen amíg él az ember, tanulni is képes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése