2014. december 18., csütörtök

Karácsony estéjén…

Megjöttek a kis angyalok a szép karácsonyfával,
Körülálljuk szívdobogva s hálatelt imával.
Köszönöm a kis Jézusnak ezt a sok-sok szépet,
A sok fényes ajándékhoz még csak egyet kérek.

Kérésem, hogy valahányszor elhozod a fámat,
Szeretettel csókolhassam édes jó anyámat…
Édesapám ölelését vele együtt kérem,-
Legkedvesebb ajándékom mindig ez nékem…

Nem vágyom én gazdagságra, megvetem a kincset,
Mivel igaz boldogságot csak szeretet hinthet.
Nem tud engem úgy szeretni senki a világon,
Mint az én édes jó anyám s én csak hozzá vágyom.

Ő tanított áhítattal a buzgó imára,
Érte szálljon hálás szívem legelső fohásza.
Karácsonyi ünnepnyitót édesapám mondja, -
Valahányszor ránk ragyog a karácsonyest holdja.

Cserjési Sándor, Eger, 1930 december 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése